maandag 10 juni 2019

Sportdag!

Op een sportdag met als thema 'ter land, ter zee en in de lucht'...
dan is er heel wat te beleven...
Zes verschillende sporten en opdrachten... en telkens een puzzelstuk verdienen!
Bij de zandbak kregen we als opdracht samen grote zandkastelen te bouwen:
In de zaal stond een parcours opgesteld.  Na elk rondje verdienden we een punt:
Op het graspleintje speelden we met de parachute en deden we yoga-oefeningen:
 Onder het afdak speelden we estafettespelletjes:
 en konden we zwieren en zwaaien met linten:
 En helemaal op het einde konden we ons nog eens goed uitleven op het springkasteel:
Tenslotte puzzelden we alles tot één geheel...
en kregen we ons puzzeldiploma als beloning!

Ik sport op het land
in de Zonnetuin en in het zand.
Ik schilder met kwasten en maak met de parachute een zee,
wie doet er allemaal mee?
Ik spring in het springkasteel hoog in de lucht
en dit zonder een grote zucht.
Ik ben een krak...
want ik heb mijn diploma van 'ter land, ter zee en in de lucht' op zak!


*** Voor meer foto's...  Neem een kijkje op de blog van K1/K2 & van K2
want de kleuters van K2 en K3 werden in groepjes verdeeld! **