zaterdag 22 mei 2021

Hallo!

Hallo, dinsdag ben ik er weer!
Zonder stem voor de klas staan... Het was niet gemakkelijk... Vandaar even rust.
Ik heb vernomen dat de kleuters vrijdag een fijne dag hadden:
ze speelden een leuk gezelschapsspel met vuurdraken, 
ze werkten in een werkboekje, 
ze luisterden naar een verhaal uit het grote voorleesboek van Familie Konijn
en er was al een beetje feest voor Anaïs!
Kijk maar, wat trakteerde ze fier met heerlijke zelfgebakken koekjes!
Er werd zelfs al gedanst!


Dank je wel, Juf Inge, om de klas even over te nemen.
Dinsdag mag Anaïs nog eens op de troon zitten en vieren we nog even verder.  
Dan mag Anaïs nog leuke dingen kiezen uit de verjaardagskoffer.
Op deze dag gaan we ook nog verder spelen en experimenteren met de spiegels.

Woensdag is er opnieuw een regenboogmoment.
Daarom kunnen we niet fietsen.  De fiets meebrengen is dus niet nodig.

Donderdag maken we kennis met Opa Brom en zijn letterwinkeltje.
Benieuwd naar dit verhaal?
Ik vertel het graag!

Vrijdag, 28 mei mag uw kleuter 1 ding meebrengen 
dat met de eerste letter van zijn/haar naam begint.
Dat mag een stuk speelgoed, kledingsstuk, voorwerp, ... zijn.
Kies maar.  
Ik ben alvast benieuwd wat jullie zullen meebrengen 
en ga zelf ook op zoek naar iets dat met mijn eerste letter begint!

Nog een fijn lang weekend!
Veel groetjes, Juf Nele