woensdag 28 juni 2023

Fijne vakantie!


Bijna neem ik afscheid
van mijn Zonnetjes in de klas,
eventjes niet meer in de rij, even niet meer in de pas.
We hebben samen gelachen,  eens een traantje gedeeld.
en urenlang gespeeld...
Nu is het bijna tijd om 'DAG' te zeggen...
en volgend jaar een nieuwe weg af te leggen...

Ik wens jullie een bloempje voor iedere dag,
een vriendelijk woordje, een vrolijke lach,
een arm om je schouders, een knipoog die het doet,
maar vooral een duim die zegt: het ga je goed!

Dag lieve Zonnetjes, 
Nog even en dan vliegen jullie uit, 
de grote school tegemoet... Het gaat jullie goed!
Ook ik vlieg even uit.
Ik ga namelijk volgend jaar in een andere school aan de slag.

Ik ben zo dankbaar, 
omdat we samen mochten groeien en stoeien,
dat we samen mochten spelen en knoeien,
dat we samen mochten leren en dromen,
dat jullie bij mij in mijn klasje mochten komen.

Een lieve knuffel,
Juf Nele