zondag 9 december 2018

Sinterklaas op school!

Vandaag voel ik me vrolijk, maar ook een beetje bang.
Vandaag is het zo anders en duurt alles zo lang.
Vandaag kruipen de uren als een slak voorbij.
Vandaag voel ik gekriebel maar toch ben ik heel blij.
Vandaag lust ik geen melk meer en ook geen brood met kaas.
Denk je dat ik ziek ben?   Nee!  Vandaag komt Sinterklaas!


*** Wachten op de komst van de Sint ***


Dank je wel, Unique, om Sinterklaas naar onze school te brengen!

*** De Grote Sinterklaasshow op school ***

Samen zingen voor de Sint...
zo fier,
zo blij,
 zo trots,
samen met de juf! 
 Siroop voor het paard... dat wil Piet wel even proeven...
 en een hartjesketting vol kusjes voor de jarige Sint!
Directeur Sabine was er ook heel graag bij!


*** Neem zeker ook een kijkje op de blogs van de andere klasjes ***