maandag 29 juni 2020

De vakantie staat voor de deur...


Deze zonnetjes gaan goedgemutst de vakantie tegemoet...
Lieve zonnetjes,
Het was een bij-ZON-der jaar...
Voor jullie neem ik mijn hoedje af...
Jullie hebben één voor één allemaal jullie best gedaan!

🎓🎓

Beste ouders,
het was echt een bijzonder jaar...
Langs deze weg wil ik jullie bedanken
voor de fijne samenwerking tijdens het actieve voorbije schooljaar,
maar ook voor de samenwerking en de vele reacties vanuit jullie kot!
Ook voor jullie... hoedje af!

🎓🎓

Bijna neem ik afscheid
van mijn Zonnetjes in de klas,
eventjes niet meer in de rij, niet meer in de pas.
We hebben samen gelachen,
eens een traantje gedeeld.
en uren lang gespeeld...
Nu is het bijna tijd om 'DAG' te zeggen...
en volgend jaar een nieuwe weg af te leggen...

Ik wens jullie een bloempje voor iedere dag,
een vriendelijk woordje, een vrolijke lach,
een arm om je schouders, een knipoog die het doet,
maar vooral een duim die zegt: het ga je goed!

Een lieve knuffel,
Juf Nele


☀☀☀