vrijdag 30 oktober 2020

Fijne herfstvakantie!

 

Een herfstliedje:
Herfst, herfst, herfst is weer gekomen.
Daar komt de wind.  Hij schudt aan alle bomen.
Alle blaadjes vallen.  De takken worden kaal.
We trekken onze jassen aan, allemaal!
***
Een liedje over een spin:
De spin wiedewin, de spin wiedewin, die weeft een web, die weeft een web.
De spin wiedewin, de spin wiedewin, die vangt daar mugjes en vliegjes in.
***
Lied 'Ik neem mijn toverstaf'
Ik neem mijn toverstaf en zwaai...
één keer niezen hatsjie en een draai.
Krab aan je neus en spring opzij.
Zeg gauw die toverspreuk en kijk blij:
Ariekatoemba, expliedorian, ariekatoemba kijk wat ik goed kan! (2x)
***
Hierbij wens ik u een fijne herfstvakantie.
Het wordt een verlengde vakantie... een vreemde tijd...
Geniet samen van dit gezellige seizoen,
buiten & binnen!

Lieve groetjes, Juf Nele