zaterdag 14 november 2020

Opnieuw van start!

Herfstvakantie... 
Wat een mooie herfstvakantie... Hebben jullie er ook zo van genoten?
Zijn jullie 'batterijtjes' ook weer helemaal opgeladen? 
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen....

Ik zie jullie graag maandag terug.
Op deze dag volg ik echter (op school) een online-bijscholing.
's Morgens ga ik, nog heel even, samen met de kleuters van start.
Daarna nemen juf Bianca & juf Sara het even van mij over.  
***
Dinsdag vliegen we er dan in met een nieuw thema.
Dit boekje 'Eefje Donkerblauw' vormt de rode draad in onze klas.
Ik vertel het graag in deeltjes.
Dinsdag vertel ik het eerste deel: dan maken we kennis met Eefje,
een lief meisje dat heel erg van (donker)blauw houdt.
Mag ik vragen om op dinsdag, 17 november uw kleuter 
in blauwe kledij naar school te laten komen?
***
Op woensdag komen Jansen & Janssen ons opnieuw een bezoekje brengen.
Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.
***
Donderdag is het fluo-dag.
Meer info hierover volgt in een volgend berichtje.
***
Vrijdag lees ik verder voor uit het boekje 'Eefje Donkerblauw'
Ik verklap al even dat het kleur geel erbij komt...
Dus... op vrijdag, 20 november mag uw kleuter de blauwe kledij 
opnieuw aantrekken maar dan met een geel accentje erbij 
(een strikje, een ketting, een sjaal, een pet,...)

Veel groetjes, 
tot maandag!