zondag 12 december 2021

Van Sint naar Kerst!

Onze week zag er zo uit: 
Op maandag gingen we voor de laatste keer van 2021 in de Zonnetuin spelen! 
๐ŸŒž
Het nieuwe denkspelletje van de Sint is zo: ๐Ÿ‘
***
En wanneer Pompom zijn Pietenmuts inruilt voor een kerstpak en muts, 
dan halen we het kerstgerief van de zolder ๐Ÿง‘‍๐ŸŽ„
Onze kersboom is een bouwpakket... ๐ŸŒฒ
Wanneer die in elkaar zit, bekijken we de grote variatie in kerstversiering. 
En kerstversiering... die maken we ook zelf! 
Een mini-kerstboompje...
en een hartje om in de kerstboom te hangen.
***
Hier werd goed samengewerkt! ๐Ÿ‘Œ
Het mini-kerstboompje krijgt wat extra versiering! 
We tekenen een kerstboom op het krijtbord... 
en op papier, รฉรฉntje met vรฉรฉl naalden! ๐ŸŒฒ
***
En dit was een leuke manier om een ster te tekenen.
Stippen verbinden op het ritme van een versje: 
Hier ver vandaan, dicht bij de maan, zie ik een sterretje staan.
Ze schittert van ver, ze lacht naar mij.
Ik voel me zo blij.
Ik wil ernaar toe, maar ik weet niet hoe.
⭐⭐⭐
Wordt vervolgd....