woensdag 1 april 2020

Groetjes van de zonnetjes!


 Nog meer leuke foto's... Wat zijn jullie goed bezig!
Iben doet een soort survival-run in de eigen tuin.
Heel tof gedaan, Iben!
***
Wie heeft deze tekening al bij Jens aan het raam zien hangen? …
Er staat niet alleen een beertje op (van de 'Berenjacht'),
maar ik sta er ook op... ik zit in mijn grijze auto...
Wat leuk om aan mij te denken, Jens!
Ik denk ook vaak aan jullie hoor...
Hopelijk zien we elkaar héél snel terug!!
***
Weet je wie hier woont? … Weet je wie de tekening met dat hartje maakte?
Alexander!  Mooi hé!
***
Wow... ik wist niet dat jullie hond Woodan zo groot is...
Jullie zien er dikke vrienden uit, Fons!
***

Djoren ging op zoek naar cijfer '7'... Kijk maar waar hij die allemaal vond!
Djoren voert de magjes flink uit: tellen, kleuren, letters zoeken...
De papa van Djoren en Zylan tekende deze mooie haasjes,
die ze nu mooi versieren met mooie kleurtjes.
Dat worden vast en zeker hele mooie paashaasjes.  Goed bezig, Djoren en Zylan!
***
Xandres speelt het telspelletje met de washandjes en de knikkers
en oefent ook de dagen van de week!  👍👍
***
Ook Iben maakte al een tekening en hing die op aan de poort.  Kobe doet heel graag mee!
Misschien heb jij die tekeningen al zien hangen?
Mooi gedaan, jongens!
***

Wie krijgt hier post van Jens?
Iemand die al een mooie tekening aan de brievenbus heeft opgehangen.
Zou dat bij Noor & Tobias kunnen zijn? ...
Jens wist heel veel vriendjes wonen en heeft alvast iets leuks gepost.
Ook ik kreeg van Jens en zijn zus Laura deze leuke 'opkikkertjes',
wat een fijne & lieve verrassing, dank je wel Jens & Laura!
P.S. Kikker is ook met de letter K ;-)

Veel groetjes,
Juf Nele