vrijdag 24 april 2020

Groetjes!

Groetjes van...
Wat was ik geschrokken toen ik Xandres zag...
Hij heeft een ongelukje gehad.  Hij is nl. van de trampoline gevallen en zijn arm is gebroken.
Hopelijk geneest het snel hoor, Xandres!
Hij maakte ook al zijn letterclowntje, want zo noemt hij het zelf!
Hé, wie we daar hebben... ;-)
***
Ola,  wie is hier zo geconcentreerd aan het werk? .. Ella!
Dit is ook haar lettervrouwtje!
***
"Kijk eens, vinden jullie mijn tractor ook zo tof?" vraagt Jens.
"En mijn lettermannetje heb ik ook al afgewerkt."
***
En Mirthe is ook zo blij nu ze leert skeeleren.
***
Ook Noémi is heel flink aan werk!
***
En ook Djoren kon zijn eerste letter opvullen met veel kleine lettertjes!
***

Niet alleen Alexander maakte een lettermannetje,
zijn zus Nicole en broer Victor versierden ook hun eerste letter.
Dit zijn prachtige letters hoor! 👍👍👍
***